Kategorie

  • Dodáváme Vám elektro
    více než 15 LET

  • Zboží, které nenajdete na našich stránkách u nás neváhjte poptat e-mailem nebo telefonicky.
    elep@elep.cz
    +420 603 516 642

  • Možnosti přepravy

    Téměř 500 výdejních míst GeisPoint
    v České republice. Cena 80 Kč.
    (do 15kg)

    Klasická přeprava Geis
    Cena 110 Kč. (do 30kg)

    Osobní převzetí na adrese firmy
    Zdarma

  • Možnosti platby

    Platba bankovním převodem ZDARMA.

    Dobírkou 40 Kč.

FAQ - Nejčastější dotazy

Lze zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů (slovy čtrnácti dnů) od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci 5. našich obchodních podmínek nebo v kategorii Vrácení zboží

Jak mohu řešit reklamaci?
Pokud výrobek nefunguje správně nebo vůbec mohu výrobek zajisté reklamovat po dobu 24 měsíců od zakoupení. Výrobek mohu reklamovat přímo u výrobce nebo doručit na naší adresu. Podrobnější informace naleznete v kategorii Reklamace.

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit zboží?
Zajisté nemusíte, můžete nakoupit i bez registrace. Nemusíte se však bát registrace žádne informační e-maily nezasíláme ani newslettery. Registrace je čistě pro Vaše pohodlí pro příští nákup nebo můžete pod stejnou registrací nakoupit v našich všech obchodech - vypinac-zasuvka.cz, rozvadece-jistice.cz, termostaty-topeni.cz a prodluzovak.cz. Ovšem je vždy potřeba udělat v každém obchodu zvlášť objednávku nelze nakupovat křížem e-shopy.

Mohu nakupovat křížem mezi e-shopy pod jednou registrací?
Nikoliv, musíte vždy udělat objednávku v každém e-shopu zvlášť. Stačí pak pouze napsat do poznámky v objednávce, že jste udělal i objednávku v jiném e-shopu a budete platit jen jedno dopravné a případně dobírku pokud nezvolíte bankovní převod, který je zdarma.

Jak dlouho budu čekat na zboží?
Objednávky se snažíme odesílat do 3 pracovních dní po objednání. Ovšem může se stát, že některé z položek v objednávce buď nejsou v dostatečném počtu skladem nebo vůbec není. Vždy je u položek uveden orientační počet kusů nebo doba dodání. Pokud by nebyl dostatečný počet budeme Vás informovat e-mailem případně telefonicky. Již zmíněné 3 dny jsou z důvodu, že objednávky obsahují velké množství položek a tak nám chvíly trvá než se Vaše objednávka zkompletuje.

Kdy si mohu zboží vyzvednout nebo mi bude doručeno?
1. Pokud si u objednávky zvolíte osobní převzetí na adrese firmy tak budete vyzvání e-mailem případně telefonicky.
2. Pokud si zvolíte výdejní místo budete informováni o odeslání e-mailem a následně Vám přijde sms a e-mail, že je zboží připraveno na výdejním místě.
3. Při doručení na Vámi určenou adresu budete opět informováni o odesání e-mailem a následně Vás bude kontaktovat přepravní služba.
Více o dopravě